Skön helg...

Hemma i lugnets vrå...
Eller vänta! Lugn och lugn..?!?..
Inte för mig i alla fall. Har stått vid köksbänken mest hela tiden. Jag klagar inte. Jag trivs där faktiskt. Håller på som bäst nu att förbereda middagen som blir dragen älg eller plankstek. Jag tror jag vill smaka av båda några tuggor. 
Har varit ut på en promenad med Alfons i vagnen och sen kom Linda och hundarna också. Det var så skönt ite. Bara ett par grader kallt. Det är ännu bara -3,4. Dom har väl lovar kallare i morgon...
Har provat göra brysselkål för första gången i mitt liv. Men jisses så gott det blev. Stekta halvor med olivolja, smör, rödlök, vitlök, citrorncest, citronsaft, salt och peppar. Avslutade med en klick honung! Ska göra det fler gånger absolut! 
Nä nu rusa vidare så maten hinner bli klar någongång...


Stökigt överallt då alla är hemma....


Kaos! Haha 


Film mys och rädda för kameran! 

Alfons sover middag med morfar.


Mattias är också här i helgen! Längtar efter en bastu tror jag visst?.. 


Kommentera här: