Puss <3

Mitt hjärta smälter när lilla Alons ler... Om det är mötet då jag ser han i verklighet eller om det är ett kort som Karolina eller Linda skickar -Det kvittar! 


Från i går då jag fick pussa på honom! 


Dagens bild från Karolina :-) 
Han är bara så fiiiiiiin! 

I dag har jag i alla fall invigt jeansen jag köpte i går. Fick fina komplimanger av mina arbetskamrater. Jätte kul! Det behövs lite uppmärksamhet i bland för att bli påmind om min viktresa samt att jag får ett push i rätt riktning för att fortsätta mitt nya liv! 

Har haft ett 12 timmars pass på jobbet i dag. Med huvudvärk ( kommer från nacke/axlar) så har jag ändå haft en riktigt bra arbetsdag. Jag har mycket att tacka för det åt mina fina arbetskamrater. Alla är guld värda! Tack <3 Vi gör ett fantastiskt bra jobb tillsammans och tillsammans med våra killar! 

Nu är jag super duper trött. Ska slå på lite Idol och sen sova. Ställt klockan på 08. Ska ringa sjukgymnasten för att försöka få en tid dit. Känner att jag behöver en behandling nu...

Lever och mår gott här i stugan på svärmors gård! 




Kommentera här: