87

Så nu har vi fått säga vårt och varit och röstat här i Sverige! Att få leva i ett demokratiskt land är inte alla förunnat tyvärr. Kan inte säga att jag blev glad då jag såg SD frammarsch, men väljer att se det positiva! 87% valde inte att välja ett rasistiskt parti... Skulle önska det var 100 % ... Så med dessa 13 % så måste vi fortsätta att motverka rasism! Verka för en bra integration, ett mång kulturellt samhälle och att vi alla som bor här får uppleva kärlek, respekt och medmänsklighet oavsett vårt ursprung. Vi är alla levande och mänskliga och bör behandlas lika! 

Nu några bilder från dagarna som gått sen mitt sista inlägg! 


På VC och får mig penicillinkur för mina öron...








Bilder från stugan under helgen...


Finaste Alfons som är och ser då pappa Herman spelar hockey...


Mys med finne söndag kväll i Lansjärv!  <3 

Kommentera här: