Glad midsommar!

Befinner mig i Nybyn och i sommarstugan på svärmors gård. Har gjort upp eld och inväntar på att Tomas och våra 4-benta vänner ska komma hit. I går städade vi klart här så nu kan vi vara här alla dagar som vi kan. Så klart vi kommer vara i Sanningslandet och i stugan också. 
Har inte firat midsommar ännu. Det blir i morgon då Karolina och Linda med familj kommer hit. Jag ska fixa en sen lunch åt oss alla. Hade tänkt göra klart köttbullarna i kväll men då jag har städat i flera timmar hemma så beslöt jag att ta en vilokväll och starta tidigt i morgon istället. 
Sett så många mysiga bilder ( om än det är kallt ute ) på er midsommarfirande. Hoppas ni alla har det bra i stugorna och får mumsa på goda jordgubbar, sill, lax och annat gott! 
Så nu kommer några bilder på var vi kommer att befinna oss många dagar under denna sommar. Det enda vi har gjort efter ha städat är att sätta på skydd för hundhår på soffan och fotöljen... 

Glad midsommar önskar jag er alla! 









Kommentera här: