4

Fyra dagar med tre arbetspass sen är det semester! Torsdag kl 15 närmare bestämt. Så skönt det kommer att bli. Nu när det är så varmt och skönt ute blir längtan mer påtaglig. Vill kunna sitta ute i solen, åka och bada mig själv och hundarna... Nå i går blev det i alla fall dopp. Jag, Tomas och Rami följde Linda och Erik till kälvudden. Vi åkte ut med bastuflotten flera timmar. Solade och grillade så vi mådde riktigt bra! Före det var vi ut på prommis med hundarna och lät dom bada i älven. Kira badade ett X antal gånger medans Winna doppade sig bara en gång! Promenaden vi brukar ta går fort men i går så tog det närmare en timma. Vi träffade så många folk och surra med efter vägen så vi höll aldrig på att ta oss hem.. Haha nå det verkar vara trevligt folk här i Nybyn. 
Gått av från natten nu och jag är sååååå trött. Ska just stänga ögonen någon timma sen ska jag ta itu med dammsugningen inne hos svärmor.

Jag mår bra!! 

Lite blandade kort...


Från bäddaoffan där jag vilar mig just nu! 


Rami dyker i för att svalka sig efter bastun! 





Nybyn :-) 


Vy från Brännaberget i går morse! 


Finaste killen som finns <3 

Kommentarer:

1 Louise Helmfors:

Vilka härliga bilder! :) min semester är snart slut hade nog kunnat haft några till. :) Sista svängen åker vi iväg på imorgon sen har jag Charlie i helgen. Vi ses snart! Kram och ha en skön semester.

Kommentera här: