:-(

Inte nog med att jag är i dålig form... Svärmor är det också igen. Fick skicka i väg henne med ambulans på morgonen. Vätska i lungorna och nu har dom satt in en kateter och hon har fått ut ett par liter urin.. Läget är stabilt just nu i alla fall! 

Hundarna lider i denna värme. Har inte dom mycket ute och det vill dom inte heller. Ligga ute i stugan här i Nybyn är nog det bästa för dem. +27 grader igen är det. För dem som har semester eller är helt friska måste det vara helt underbart men inte för dem som är gamla eller har några krämpor. Då måste denna lång dragna värme vara ett H-VETE! 

Måste få mig något i magen. Ingen speciell lust att äta eller tillaga men jag måste. Mest tråkigt är det att jag lagar bara till mig själv.....:-( 

En rolig sak har jag att berätta. Mina tomater börjar bli röda :-) 

Hör är en bild på Alfons. Den sista Karolina skickade till mig :-) 



Kommentarer:

1 Louise:

Håller med dig att denna värmen säkerligen är ett riktigt helvete för vissa, även jag känner att det skulle vara skönt att slippa det nu. Hoppas du snart är bättre så att får ses på jobbet! Du är saknad :)

Svar: Kommer nog i morgon! Kram längtar efter er alla <3
Ann-Louise Vinsa

Kommentera här: