Nyklippt

Ligger i sängen för att sova. Har jobbat kväll och ska upp tidigt för att göra sista arbetspassen i morgon för denna vecka. Har fått håret klippt i kväll av en kille. Känner mig så nöjd och fin. 
I morgon ska jag och Tomas vara barnvakt åt Alfons. Tomas åker till töre för att ta med han upp till oss. Det ska bli så mysigt. Vi ska först äta middag hos svärmor och sen åker vi till Nybyn. Ska ta ner hans säng och ställa den bredvid min sida av sängen. Vi får hoppas han ska sova gott här med oss men det tror jag bestämt han kommer att göra. Måste bara säga till Karolina och Herman att han har med sig en bra vagn så vi kan gå ut på promenad och även bra kläder för att vara ute. Bättre för mycket med sig än för lite! Vädret kan ju verkligen skifta under denna tid på året. Nä nu måste jag försöka slappna av och sova. Godnatt! 


Nybyn i går kväll 




 
En liten prinsess vart född i förrgår. Längtar tills jag får träffa henne. Har redan sett så många fina söta presenter som vi ska köpa...

Kommentarer:

1 purposes.blogg.se:

men gud så sööööt!!

duu, ett bloggdesign tips! Gör så bakgrunden är fast, ser bättre ut då man scrollar ^^

Svar: Ok! Tack för tipset ska bara klura ut hur man gör det :)
Ann-Louise Vinsa

Kommentera här: