Jobb

Sitter på jobbet och inväntar att bulldegen ska ha jäst klart. Är inte så förtjust att jobba A-tur och för att fördriva tiden då jag är själv här så brukar jag passa på att baka i bland. I dag blir det kanel bullar och sen ska jag förbereda middagen också. 
Blir ledig i helgen och då blir det ett besök mot södra kusten i morgon och sen måste jag upp till Lansjärv för att hämta lite saker. Dom har lovat snö denna helg så vi får köra försiktigt! 
I måndags var jag, Karolina, Linda och Alfons en snabbis över till Finland. Alfons fick sig lite tidig födelsedags present i form av 2 par skor. Super fina båda två och betydligt billigare än här i Sverige! 
Nu lite foton...



Dom fina skorna! 

Alfons spelar :-) 

I går blev han 11 månader! Tänk vad tiden går snabbt! 


Och sist en bild på mig.... 

Kommentarer:

1 Oslofru:

Så fina skor :)

Svar: Ja visst var dom? I dag har lilla Alfons tagit sina första steg! Så bra att han fick sig skor nu :-)
Ann-Louise Vinsa

Kommentera här: