Hemma

Borta bra men hemma bäst! 
När man inte är riktigt frisk så längtar man hem till sin egna säng och sitt eget. Sagt och gjort. Nu är jag i Lansjärv för att vila upp mig i mitt egna hem. Jag njuter! Har tänt ljus och tittar ut genom mina förskräckligt skitiga fönster och tänker HEM LJUVA HEM! 

Fick skicka i väg svärmor med ambulans i morse ( hennes hjärta slog oregelbundet och hon hade svårt att andas) så efter att ha sovit ut och vilat åkte jag och handlade. Sen hämtade jag upp hundarna och körde bilen hit. Ska invänta Linda som kommer och gör mig sällskap i natt och i morgon. Kommer att göra mig gott tror jag?!?! För vem mår inte gott i sitt eget hem? Jag gör då det! Även om det är skit i hörnen och liksom tiden stått stilla sen slutet av april här så är detta mitt och Tomas egna hem <3 
Tiden får visa hur hösten och vintern kommer att bli. Ska i alla fall försöka kurera mig nu och komma stark tillbaka i höst. Har ju mitt årskort på gymmet som jag vill nyttja. Bara jag blir frisk så ska jag börja träna minst 3 ggr i veckan. MINST! Inte orealistiska mål då gymmet är öppet 24-7 så att hitta passande tider  borde inte vara några problem...
Winna och Kira är glad att vara i Lansjärv också tror jag? Dom har då konstant hela vägen skällt i bilen på vägen upp och då dom hörde grannens hund Zorra skälla då vi klev ur bilen så fortsatte dom..bara för att säga att HEJ HEJ nu är vi hemma igen tror jag?! :-) 

Mår gott just nu! <3 




Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Så fint du har det. Klart det är bäst hemma! :D

Kommentera här: