London

Hej på er alla som läser min blogg! 
Hemma efter 4 nätter i London och nu 3 natten hemma i Sverige så bloggar jag igen. Sitter i sängen och ser på TV4 play och så mycket bättre. Mitt absoluta favorit tv-program som visats på många år. Gillar verkligen hela iden med detta program. Se bara hur många hits olika artister gjort covers med detta program! 

Min tanke för i morgon dagen är att ta en sovmorgon och sen efter lunch köra en sväng till Boden och träffa mamma en liten sväng och sen en av mina allra bästa ungdomsvän Pia som just nu är i Boden för att fira sin morfar som fyller jämna år! Tiden går och vi med den.. Kan inte tänka mig att Pias morfar blivit så gammal ... Det betyder att jag också blir äldre.. Hmmmm ;-( 

Tomas myser med hundarna som ligger bakom min rygg. Han pratar med dom som att dom är finaste, bästa barnen vi har! Haha! Nå Kira har varit duktig och klippt klorna och inte ens brytt sig om vad som händer och sker nu! 

Håll tummarna att jag mår bättre i morgon. 

Mår gott! 




 
Linda! Vackraste av dem alla ... <3 



Kommentera här: