Om en vecka....

Då hoppas jag att vi är pigga och glada. Vi ska ju på Europes konsert i Luleå på Kulturens Hus. Har laddat med låtar på youtube nu på morgonen. Sen har jag också hållt på att leta resor...vill bli frisk, åka till sol och bad i maj/juni ...
Här är det fint väder nu i dag. +5 grader och takdropp. Hoppas våren får vara så här solig hela tiden. Fast då finns det risk att skotern blir lite körd. Jag tror Tomas ska ta skotern till stugan nästa helg? Jag ska jobba....Men helgen efter det kanske vi kan åka dit? Om det inte är för kallt bara...och sen att vi får låna en kälke av någon för att transportera lite nödvändiga saker...Det ordnar sig säkert med det?! 
 
https://www.youtube.com/watch?v=xs_m8L-Yen8&list=UUKo6TiARVPiWQCsJqQVvI1w
 
Bilden har jag hämtat från internet och den kan vara skyddad av upphovsrätten...
 
 

Kommentera här: