Mera film

Sovit som en kratta. Snoret har stockats och hostan har retat. I dag har det varit en lugn dag återigen med film tittande. Sett kärleks filmer och på svtplay såg jag På verandan med Jill. Det handlade om Christian Gidlund. Otroligt gripande. Se den!

Satte ut hundarna nyss. Kira är helt tokig just nu. Hon måste vara i höglöpet för hon bara ska jucka på Winna och om hon morrar då kommer hon till mig och gnäller och gnyr. Hon är kåt!! Än så länge har jag inte sett någon hanhund som varit på besök. Fina grannens Zorro sitter på snö karmen på dagarna och ser hitåt. Ojoj, måste vara jätte jobbigt för honom. 2 fina tjejer som bara väntar på han! Tur i alla fall att denna gång löper dom samtidigt. I bland har det ju hänt att det varit 6-9 v löp då dom avlöst varandra.

Kommer vara hemma från jobbet i morgon också. Förkylningen denna gång har gjort mig orkeslös...ja helt matt och som en disktrasa har jag känt mig. Få se om jag åker till läkaren? Kan ju också vara att jag börjar få ont av någon vitamin i kroppen då det snart är 4 mån sedan operationen. Äter alla vitaminer och har även köpt lite extra som priorin och omega3...Nå jag får se hur morgondagen blir...?!?

Må gott!

Kommentera här: