Hungrig!!

I dag åt vi blodpalt i Nybyn. Det var jätte gott men la sig som stenar i magen...hehehe
 
Sitter hemma i Lansjärv nu och är hungrig igen! Ska invänta på att Tomas kommer hem från skjutbanan och sen ska vi fixa lite käk...Blir extra hungrig då jag sett några turkiet bilder på mat...Den maten är något extra! Har alltid varit nöjd på alla våra resor. Mycket tack vare att jag också älskar grönsaker på längden och tvären....haha!
 
 
Här fixas det god mat till våra hungriga magar...flamberad oxfile....
 
 
Börek....med u och två prickar över u:et....Ingen aning hur man skriver det...haha
 
 
Super gott! Tillagade bönor...Jag säger bara MUMS!
 
 
 
Säg mig?? Vem blir inte hungrig av att se dessa bilder? :-P 
 
Nu ska jag börja fixa lite käk till mig och Tomas <3 min finaste <3

Kommentera här: